مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 آذر 1399 ساعت 12:502020-12-07سياسي

تولید مستند «جان پدر کجاستی؟» | فیلم


به همت جمعی از فعالان دانشجویی و رسانه ای، مستند «جان پدر کجاستی؟» برای همدردی با داغدیدگان حمله تروریستی دانشگاه کابل تولید شد.

-   گفتنی است، در تولید این کلیپ فاطمه کریمی دردشتی به عنوان تهیه کننده، نرگس محمدی عراقی به عنوان مترجم و امور بین الملل و محمد بردستانی به عنوان طراح کلیپ فعالیت داشتند.

فاطمه کریمی دردشتی موسس و دبیر کانون فرهنگی رسانه ای پادا و دبیر انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم درباره ساخت این کلیپ گفت: کانون فرهنگی رسانه ای پادا خردادماه 96 تاسیس شد.

پادا، پاتوقی است جهت هم اندیشی دانشجویان و هم افزایی فعالان رسانه ای که علاوه بر تولیدات رسانه ای و برگزاری برنامه های متنوع و مسابقات دانشجویی اعم از حضوری و مجازی، دوره ها و نشست های تخصصی جهت توسعه مهارت ها برگزار می کند.

وی ادامه داد: پادا شامل کافه هایی همچون کافه پادا، رادیو پادا (پادکست)، عیدانه پادا، موج مثبت، کافه اجتماعی، کافه هنر، قرعه کشی ویدیویی به سبک پادا، سه شنبه های مجازی به سبک پادا و برشی از یک کتاب و.

است.

محمدی تصریح کرد: انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم هم با هدف نقش آفرینی دانشجو در رسانه از اوایل دی ماه شروع به فعالیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مستند «جان پدر کجاستی؟» | فیلم

تولید مستند «جان پدر کجاستی؟» | فیلم